piątek, 16 stycznia 2015

jestem w szoku!

jejku ale mi miło że tu jesteście i że jest Was tyle!! 

aktualnie pokonuje demony lenistwa i zakuwam do jutrzejszych egzaminów ale obiecuję że w niedzielę zmieni się tu sporo i wrzucę naszą tabelkę do wspólnego odchudzania.


dziękuję, dziękuję, dziękuję!!

czwartek, 8 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne

Hej, hej, hej :) czy ktoś tu jeszcze regularnie zagląda?
Nie chcę obiecywać za dużo ale już przygotowuję się do "odkurzenia" tego bloga ale ponad roczna nieobecność wymaga dużo więcej niż kilku dni na uporządkowanie wszystkiego.

Mam taką propozycję żeby wspólnie motywować się do spełniania noworocznych postanowień - raz na dwa tygodnie będę wrzucała zaktualizowaną listę chętnych, gdzie będą się znajdowały informację, kto ile schudł od początku naszego małego wyzwania :) Tak żeby lepiej się motywować wspólnie.
Jeżeli ktoś jest chętny to proszę o podanie:

  •  swojego imienia/pseudonimu
  • wzrost
  • wiek
  • aktualną wagę
  • ile docelowo chcecie ważyć :)
To zaczynamy ode mnie:
Marzena, 24 lata, 170cm, 69 kg, docelowo 58kg

piątek, 24 stycznia 2014

Kilogram kilogramowi nierówny

Wiele osób mówi, że dobra dieta to 80% sukcesu.Pomimo to aktywność fizyczna powinna być ważnym elementem naszego odchudzania. Przede wszystkim dlatego, że owszem, wypracowane mięśnie mogą ważyć tyle samo co tłuszcz ale za to zajmują dużo mniej miejsca. Warto więc zadać sobie pytanie: chcę mniej ważyć czy lepiej wyglądać?

1 kg tłuszczu oraz 1kg mięśni

środa, 15 stycznia 2014

Jak wyliczyć dzienny limit punktów?

Dzisiaj o tym od czego zacząć dietę, czyli krótki poradnik jak wyliczyć przysługujący nam dzienny limit punktów.

Na początek wchodzimy na stronę:
Gdzie znajduje się kalkulator: